התקדמות במגעים בין הליכוד לימינה: ריצה כבלוק טכני בבחירות

    איתי גדסי No Comments on התקדמות במגעים בין הליכוד לימינה: ריצה כבלוק טכני בבחירות

    במהלך הלילה הושג הסכם דרמטי בין ימינה לליכוד, במסגרתו: ימינה תרוץ כבלוק טכני בתוך הליכוד והם יקבלו 8 שיריונים. ההסכם נובע ככל הנראה מהחשש כי ימינה לא תעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות. חכי"ם מיש עתיד מודים כי מתנהלים מגעים עם ימינה

    בנט עם נתניהו במליאת הכנסת צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חלום הקמת ממשלת שמאל בתמיכת בנט נגוזה? ‏גדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר" חשפו היום (חמישי) כי הושגה התקדמות דרמטית הלילה במו"מ בין הליכוד לימינה. בסיכום בין המפלגות הוסכם על ריצה כבלוק טכני עם הליכוד, 8 שיריונים ב- 35 מקומות ראשונים הנחשבים לריאליים בריצה משותפת. בכדי לאשר את המהלך ככל הנראה תתכנס נשיאות הליכוד ביום ראשון הקרוב לאשר את ההחלטה.

    חבר הכנסת רוזבוזוב מיש עתיד, אמר לווינט כי מתקיימים מגעים עם ימינה, "יש העברת מסרים". בימים האחרונים שומרים בימינה על עמימות רבה על הכרעתם הפוליטית. ישנם סימנים לרצון ללכת לממשלת שמאל והעיקר שבנט יקבל את ראשות הממשלה. מן הצד השני בימינה אומרים כי הם מעוניינים בהקמת ממשלת ימין רק שיראו להם את 2 העריקים המדוברים שיעברו לגוש הימין.

    אמש תקפה ח"כ איילת שקד את בצלאל סמוטריץ' והאשימה אותו בהפלת ממשלת ימין, "סמוטריץ' התחייב שיש לו ח"כים נוספים שיצטרפו לממשלת ימין. גם כאן הוא שיקר.
    אני שואלת אותו: עברו כבר 14 יום מאז שהורדנו את ממשלת השינוי: איפה 2 הח״כים שהבטחת?".

    עוד הוסיפה, "אתמול, במהלך פגישה שאני יזמתי, אמרתי לו שמכיון שהוא טוען שיש לו ח״כים נוספים או מפלגות נוספות שמוכנים להצטרף לממשלת ימין, שיתכבד ויערוב להקמת ממשלה".

    שקד ביקשה ערבויות מסמוטריץ', "אם לבסוף יתברר שאין מפלגות או חברי כנסת שמצטרפים, שסמוטריץ יתחייב להשביע ממשלת 59 כפי שמציע נתניהו, ואז תוקם ממשלת ימין על בטוח. אמרתי לו שברגע שייתן ערבות להתחייבות זאת, אנחנו חותמים. הוא ברח. סרב להתחייב, ואז יצא כאן בהצהרה שקרית לציבור".

     



    0 תגובות